Shin-kicking. Pegar pataes fasta fartucase.

¿Qué es?

Las patadas voladoras de Kung Fu se quedan en nada al lado de este deporte.

Dar patadas en las piernas del rival hasta que uno de los dos acabe en el suelo. Un deporte perfecto para los amantes de los moratones.

Reglas

Vestimenta. Por lo general los competidores usan pantalones largos, y los rellenan de paja para así amortiguar lo que puedan las patadas del rival. Los zapatos/playeros no pueden tener punta de acero o de otro material muy duro. En algunas competiciones se ponen batas blancas en relación a las ropas de los antiguos pastores.

Antes de comenzar, los oponentes se agarran por los cuellos u hombros, y no se soltarán hasta el final del juego.

Concurso. El objetivo es debilitar al rival dándole patadas en sus espinillas, hasta que uno de los competidores caiga al suelo, siempre y cuando el ganador mantenga las manos en los hombros de su contrincante. No será adjudicado un round, si al caer al suelo no se estaba efectuando una patada, esto es, teniendo un pie en el aire. Será sancionado un competidor que golpee a su rival por encima de la rodilla.

Final. Un árbitro decide la imparcialidad del concurso. Perderá quién toque el suelo primero. Ganará el mejor de 3 rounds.

Historia

En las competiciones rurales que se practicaban durante el siglo XVII en Inglaterra y Gales (Costwold Olimpick Games), ya se practicaba este agresivo deporte. También tuvo su éxito con los emigrantes a Estados Unidos.

Perdió cierto caché tiempo más tarde, aunque en 1843 se retomaron algunas apuestas para saber quién aguantaría más golpes en las espinillas.

Competiciones

Los Juegos de Robert Dovers (The Cotswold Olimpicks) se siguen celebrando actualmente en la colina de Dover, Gloucestershire, Inglaterra, desde hace más de 400 años.

Este año, el 30 de mayo (2014) se celebrará un nuevo torneo. Competición a la que cada año acude un gran número de público y como en otras de las mencionadas en este blog, hay ambulancias para la seguridad de todos los participantes.

¿Qué ye?

Les pataes voladores de Kung Fu queden en nada al llau d’esti deporte.

Dar pataes nes piernes del rival fasta qu’ún de los dos acabe nel suelu. Un deporte perfechu pa los amantes de los moratones.

Regles

Ropa. Polo xeneral los competidores usen pantalones llargos, y rellenenlos de paya p’asina amortiguar lo que puedan les pataes del rival. Los zapatos/playeros nun pueden tener punta d’aceru o d’otru material bien duru. En delles competiciones ponen bates blanques p’asemeyase a les ropes de los pastores d’anguaño.

Primero d’entamar, los oponentes garren pelos pescuezos o costazos, y nun se van soltar fasta’l final del xuegu.

Concursu. L’oxetivu ye debilitar al rival dándo-y pataes nes sos espiníes, fasta qu’ún de los competidores cae al suelu, siempres y cuando el ganador caltenga les manes nos costazos del so contrincante. Nun va ser axudicáu un round, si al cayer al suelu nun se taba faciendo una patada, esto ye, teniendo un pie nel aire. Va ser sancionáu un competidor que cuta al so rival percima de la rodía.

Final. Un árbitru decide la imparcialidá del concursu. Va perder quién toque’l suelu primero. Va ganar el meyor de 3 rounds.

Hestoria

Nes competiciones rurales que se practicaben mientres el sieglu XVII n’Inglaterra y Gales (Costwold Olimpick Games), yá se practicaba esti agresivu deporte. Tamién tuvo’l so ésitu colos emigrantes a Estaos Xuníos.

Perdió ciertu caxé tiempu más tarde, anque en 1843 retomáronse delles apuestes pa saber quién aguantaría más güelpes nes espiníes.

Competiciones

Los Xuegos de Robert Dovers (The Cotswold Olimpicks) siguen celebrándose na llomba de Dover, Gloucestershire, Inglaterra, dende fai más de 400 años.

Anguaño, el 30 de mayu (2014) va celebrase un nuevu tornéu. Competición a la que cada añu allega un gran númberu de públicu y como n’otres de les mentaes nesti blogue, hai ambulancies pa la seguridá de tolos participantes.

Leave a comment